کمسار در گذر زمان

توجه به محیط زیست و توسعه فرهنگی جامع و پایدار

کمسار در گذر زمان

توجه به محیط زیست و توسعه فرهنگی جامع و پایدار

کمسار در گذر زمان

حب الوطن من الایمان _پیامبر خاتم (ص)_
با سلام و احترام خدمت همه اهالی محترم و بزرگوار کمسار و محلات همجوار .ضمن عرض خوش آمدگویی به شما بزرگواران بابت بازدید از وبلاگ کمسار .به عرض می رساند این وبلاگ با همه نقضان و کم و کاستی هایش درصدد شناسایی و معرفی چهره واقعی کمسار و اهالی محترم آن و روستاهای همجوار تشکیل گردیده و برآنست که با همت همه دوستان و اهالی محترم آن (اعم از مهاجرین ،ساکنین ) گامی در جهت معرفی تاریخچه ،موقعیت جغرافیایی،اقلیمی و فرهنگ ناب مردم آن بر دارد بنابراین انتظار می رود با ارایه پیشنهادات و انتفادات مفید و سازنده ما را یاری نمایید . منتظر ارایه مطالب مفید تاریخی ،اجتماعی ،فرهنگی ،ورزشی ،و... شما بزرگواران هستیم . تا گامی در جهت توسعه فرهنگی این روستای تاریخی بر داشته باشیم . با سپاس فراوان حمید باقری

برگزاری یادواره شهدای والا مقام گیلده

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ

همزمان با شب تاسوعای حسینی مراسم یادواره پنج شهید والا مقام روستای گیلده (شهیدان  محمدباقر زارع ,سیدحسین میرجلالی ,هادی زادرفیع ,غلامرضا مشت آهنین ,محمدعلی محمدی ) با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم روستای گیلده واهالی روستاهای همجوار در مسجد ولیعصر (عج) گیلده برگزار گردید .

این یادواره با تلاوتی چند از آیه های قرآن مجید توسط  قاری  برجسته استان گیلان  برادر اسماعیل وفایی مزین گردید.

سپس مجری محترم یادواره برادر شعبانی در جایگاه قرار گرفت و با اشعاری در رثای سرور وسالار شهدا امام حسین (ع) و  شهدای بزرگوار جنگ تحمیلیی باب سخن گشود .

در ادامه این یادواره رییس مداحان شهرستان شفت برادر محمدقدسی نژاد  در تجلیل از مقام شامخ شهدا  به نوحه سرایی پرداختند.

در ادامه این یادواره حجت الاسلام دکتر هاشمی  امام جمعه شهرستان شفت در تشریح جایگاه رفیع شهادت و نقش ارزنده مدافعین حرم در صیانت وپاسداری از آرمانهای امام وانقلاب مطالب ارزنده ای بیان نمودند .

دکتر هاشمی فرمودند که  که اگر مدافعین حرم نبودند امروز دشمنان جنگ به مرزهای ما می گشاندند .بنابراین این عزیزان بزرگوار با ایمان واراده والا وستودنیشان در حال دفاع از مرزهای ایران اسلامی می باشند.  دکتر هاشمی در پایان به  نوح سرایی در  رثای  ساقی کربلا  آقا ابوالفضل در شب تاسوعای حسینی پرداختند .

 ((روح همه شهدای این یادواره شادو یادشان گرامی باد ))


        تهیه کننده :  علیرضا طاهری و عباس زادرفیع 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی